Gå til innhold

Ustabilt blodtrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor på mandag, og hun synes at blodtrykket mitt var litt høyt. Hun ringte så rett til lege og ville sykemelde meg ut svangerskapet. Jeg hadde hodepine den dagen og kom rett fra undervisning. Dagen etterpå var jeg hos legen og blodtrykket var normalt. Han mente at stress var utsagsgivende, og sykemeldte meg ut uka for å få slappet litt av. Skal tilbake til jordmor på tirsdag. Jeg er nå litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en stressende jobb som gjør at du får høyt blodtrykk (og hodepine?) hadde det kanskje vært lurt trappe ned litt ihvertfall. Hvis du har mulighet for å være delvis sykmeldt så kan det hende det holder for å stabilisere blodtrykket.

Skrevet

Jeg går allerede i 80 % stilling som lærer på 9.trinn. Vi har 35 elever og mye adferd, så ja jeg har en stressende jobb. Det er bare to uker igjen av skoleåret, så jeg tenkte at jeg greide å holde ut. Skal tilbake til jordmor på tirsdag, så vi får se hva hun sier da. Hodepina kommer forresten av stiv nakke.Den får jeg benhandling for hos kiropraktor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...