Gå til innhold

Jeg har ingen ting å klage over verdens beste mormor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få skrive at min datter har verdens beste mormor. Min mamma har stilt opp siden min datter var født. Da hun var 8 uker begynte overnattings samværet. Store problemer med amming, resulterte i noe positivt. Alle kunne gi veslejenta mat. Min datter har vært masse hos mormor, og litt rundt om kring til øvrig familie på overnatting. Hun er nå 8 mnd. Elsker voksne og barn, og er ikke så opptatt av mamman sin. Takket være mormor har mamma og pappa fått masse fri og aldri vært sitene og trøtte. Uten henne hadde livet vært helt anderledes.

Tusen takk snille mormor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi, ble litt trykk feil der.

Vi har aldri vært slitene og trøtte, pga småbarns livet for vi har alltid hatt masse avlastning på dagtid og med overnatting støtt og stadig.

Og vesle jenta er kjempe blid og fornøyd.

Skrevet

Må også få skryte av mine foreldre! De stiller opp hele tiden, ber om å få ha henne støtt og stadig, gjerne hver dag. Minsten er for liten til å være borte fra mammaen sin enda, han må ammes konstant, hehe;)

Går det en dag uten at de ser barnebarna ringer de og vil hente og låne dem, eller ber oss om å komme bortom.

Ber jeg dem om hjelp lyser de opp og kommer løpende. Veslefrøkna er kjempeglad i dem, og svært knyttet til sin mormor.

Hun var med på fødselen hennes, så de ble knyttet sammen fra dag en kan man si=)

Jeg vet at jeg er kjempeheldig,og jeg setter utrolig pris på dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...