Gå til innhold

Broren min har sendt torpedo etter meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna at jeg holder på å tippe!! Den satans narko broren min skylder penger til alle og enhver. Nå er det torpedoer etter ham,for å innkreve penger,og så har han sendt dem videre til MEG. Han prøver å true ut penger av meg og samboeren min,og han har fortalt torpedoen masse løgner om at vi skylder ham en haug av penger. Så denne torpedoen ringte da til samboeren min i går og begynte å true med å komme på døra her med folk og ditt og datt. Det endte opp med at samboeren min eksploderte så fullstendig i tlf,at torpedoen ble helt paff og begynte å stotre villt.

Blir så forbanna,frustrert og overgitt over min bror som kan være så jævlig. Han vet at jeg er gravid,og så steller han i stand et sånt helvete for meg.

Måtte bare få ut litt sinne her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det høres ikke bra ut. Er det en ide å si i fra til politiet?

Skrevet

å hjelp.. har dere ringt politiet?

Skrevet

Ring politiet!!! Kan ikka ha det sånn!

Skrevet

Jeg har ringt politiet. Faktisk så har jeg ringt politi,lege,sosialkontor og en overlege innen psykiatri som har med ham å gjøre. Nå er jeg så møkk lei av dette pisset hans. Han har holdt på i 15 år,og det sliter noe vanvittig på familien. Min stakkars bestemor sitter hjemme med låste dører nå,fordi hun er redd han skal komme på døra hennes. Er stort sett henne han plager og utnytter,og ikke minst STJELER fra. Han burde hatt så mye juling som det er mulig å få. Har fått fullstendig nok av ham!! Så nå gir jeg meg ikke før systemet reagerer og slutter å sy puter under armene på ham. Erklærer full krig nå!!!

Skrevet

Uff du har full forståelse for at du er forbannet. Dessverre er det et tregt system man jobber med/mot slik at du må ha tålmodighet, og ikke gi opp!!!!

Frykten din bestemor har er ikke grei, men forsikre deg om at hun vet hun kan ringe politiet om hun blir redd, og hvilket nummer hun skal ringe (02800, da kommer hun til nærmeste stasjon/kontor).

Skrevet

Ring politiet, be om beskyttelse og anmeld broren din!

Ikke gi de noen penger - de vil ikke forsvinne da, bare kreve mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...