prekæs Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Innkjøpt fra nærmeste skeidarbutikk. Er det lett å få et personlig hjem da? Med kun Sia og Black design? Og håndklær som passer såpene, som passer flisene, som passer gardinene osv. Holder en knapp på lett blanding selv. Hva med dere?
KaMa Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Har en heim som består av nytt og gammelt. Har særdeles liten sans for vårt forbrukssamfunn.. Trist at folk som vokser opp (eller er det rimelig å tro at det faktisk ikke er alle som tenker slik?) er allergiske mot ting som har vært brukt før. Det får meg jo til å undres over hva disse menneskene selv gjør med sine saker og klær, som får dem til å fremstå som ubrukelig for andre...
prekæs Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Har alltid hatt sansen for gamle ting, Det som er rart er at det gamle jeg har stiller jeg aldri spørsmålstegn ved om jeg trenger bytte ut. Det blir, mens nye møbler blir byttet når det er slitt nok. Det samme med huset. Kunne sikkert vært langt mer moderne, men det gir meg noe med sine skjevheter og rariteter. Bare det å bo med gamle ting gir en ro, jeg tror man ikke kan kjøpe. Var jeg dyp nå?
Travelmor Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Har ikke evne til å få til butikkutstllinger her i gården. Skulle gjerne hatt det. Liker at det ikke er for mange ting som jeg må rydde. Men hvorfor ikke skifte håndklær til et par hundre dersom man pusser opp badet for et par hundre tusen?
prekæs Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Greit nok. Men hvorfor kaste de gamle? Og det blir ikke for mange ting, hvis man tenker seg litt om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå