Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt svangerskapforgifting?Eller noen som vet hvordan det er?siste dagene har jeg vert så svimmel å dårli...har ikke enrergi til noe..masse hoven i fingrer og føtter...kan det være det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen å sjekk urin og bldotrykk, så er du på sikre siden.Vanskelig å si uten..Lykke til:)

Skrevet

Mm det kan være det, men jeg har det samme som det og det viste seg at jeg hadde lav blodprosent og måtte begynne å spise jern.

Man hovner ofte ekstra opp når det er så varmt ute.

Husk å drikk masse vann.

Du kan jo ringe legen å høre da:)

Skrevet

Har time 13 .20 er så nervøs...fikk det med første..men da det ble funnet ut gikk vannet ...så det ble ikke gjort nå med...problemet er at jeg husker ikke hvordan jeg følte meg da...er så redd det er det nå...fødte min første i uke 38..nå er jeg i uke35.....er så rar i kroppen...

Skrevet

Det er ikke så varmt her..bor nordpå...ikke sol..jeg drikker masse..og jern har jeg fått beskjed av jordmor at jeg ikke skal spise på slutten...asså tabeletter...mat me jern gjør jo ingenting....

Skrevet

Hvorfor skal du ikke spise det på slutten?

Forrige gang jeg gikk gravid spiste jeg tabletter helt til jeg fødet jeg, hmmm er så teit når leger/jordmødre sier forskjellig ting:(

Jeg har termin 9 August og fikk beskjed nå om at jeg måtte begynne med jern, merkelig

Ta med deg en urinprøve til legen å få sjekket den hvis du er urolig:)

Skrevet

Jeg hadde det i mitt forrige svangerskap, men hadde ikke de symptomene du beskriver. Hadde faktisk ingen, det slo kun ut på alle prøvene. Jeg vil vel kanskje tro at grunnen til at du er så hoven kan være varmen, men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur til legen for å få sjekket det. Bedre med en gang for mye vet du, men jeg tror nok ikke du har svangerskapsfrogiftning i alle fall...

Lykek til! :-)

Skrevet

hvor høy, (eller lav kanskje) blodprosent har en hvis en må ta jerntilskudd da??

Skrevet

Nei jeg vet ikke skal nå snart til legen...G>runnen til at jeg ikke skulle ta jern hva vell kanskje fordi jeg hadde nokk kanskje?får se ka dem sier....Tusen takk får alle svar=)Har brekkt meg å nå flere ganger...hater å spy så prøver virkeli å unngå det visst jeg klarer det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...