Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 hva er det med folk som er ute etter å hetse de som har et problem? noen spør om råd og hjelp, seriøse råd og hjelp. Ikke at enkelte bare kommer for å rakke ned på dem. Greit dere synes de er svake, dumme mennesker. Mange der inne skulle vært skutt, fordi de sier DE VIL RUSE SEG og har GOD SAMVITTIGHET til det. MEN de som ikke vil og vil ha hjelp til å komme seg ut, de synes jeg fortjener å få gode råd og faktisk respekt fordi dem innrømmer sin tankeløshet. Eller hva mener dere? *tuttifrutti*
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 som du ser, vi driter i det. vi liker ikke tapere! gå et annet sted å hjelpe avskummet
Cat.68 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Vel anonym, jeg er helt enig med deg.Man sparker ikke på de som ligger nede.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 bra det finnes noen som har tid til å vise at de bryr seg og har en mening om saken. *tuttifrutti*
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor skal man skyte folk som vil ruse seg og har god samvittighet for det? Blir få voksne mennesker igjen i verden til å oppdra alle de foreldreløse barna da. Ikke ta det personlig, men du høres noe fanatisk ut.
Cat.68 Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Nå trur jeg du skal lese Hi en gang til. Ser ut til at det er noe du misførstått!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 "Mange der inne skulle vært skutt, fordi de sier DE VIL RUSE SEG og har GOD SAMVITTIGHET til det."
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Man kan lure på hva barnevernet egentlig driver med. Hvorfor blir det ikke gjort noe når folk sitter her og sier sånne ting rett ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå