Gå til innhold

redningsvest til babiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg så et sted at det fantes redningvest til babyer. Fristende å ta en tur ut på sjøen i denne varmen, men ønske ikke å ha med snuppa vår på 4,5 mnd uten at hun har vest på seg.

Noen som vet hvor man kan kjøpe det og evt pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så reklame for det fra xxl. Det var en vest fra Helly Hansen som kostet ca 400,- og passet barn i vektklasse 5-25 kg . Jeg har tenkt å se på en sånn en selv, for hvis den passer greit allerede nå, så har jo knøttet redningsvest en god stund framover :)

Skrevet

sports og fritidsbutikker. de ligger vel på en to, tre hundre

Skrevet

Det får du kjøpt på sportsbutikker bla. Vi kjøpte vår på en helt vanlig sportsbutikk. Kostet ca 500 kr. Passer til babyer fra 5-15 kg mener jeg å huske:)

Skrevet

supert ;)

Da blir det ned på hytta i helga og en tur ut på sjøen for å lufte oss litt :)

Skrevet

Fikk reklame fra europris forleden dag, de solgte regatta redningsvester til 299 (tror jeg) godkjent fra 5-15 kg.. Skulle hatt en som gikk fra 10-20 kg, noen som vet om det er et merke som fører den str, evt pris? Hadde vært greit å kunne bruke den to somrer...

Skrevet

åh, supert - er stor fan av "best i test" he he

Fikk reklame fra Sportshuset i dag, der selger de HH Kid safe 5-15kg kr 399 og 10-25 kg kr 449,-

Skla løpe å kjøpe!!! Eller rettere sagt sette meg i bilen en halv time....

Skrevet

kan låne på brannstasjon også. Mener å huske de har fra 5kg

Skrevet

Instruktøren på babysvømminga vi går på anbefalte redningsvestene på europris .

Og husk at d er veldig viktig at dte er " belte" mellom bena, hvis ikke kan barnet falle ut hvis du må løfte det opp fra vannet om h*n skulle falle i vannet.

Brannstasjoner låner ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...