Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 tassen bruker str 48, greit og enkelt. Men når jeg var å handlet her en kveld så het de str 80 osv, men det er jo helt intetsigende for det sier jo bare noe om str på klærne. tassen min er litt tjukkhua tror jeg.....hvorfor pokker kan de ikke bruke cm rund hode aka f.eks 48,50, osv....
Expat Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hihi, det skjønner ikke jeg heller, det er vel gjennomsnittet på hoekurven ved alderen, tenker jeg (80=1år etc, hahaha). Noe som er helt tullete for knuppen vår... Har funnet merker med cm på, da. Her i Tyskland. Cubus har med cm... Det teite er at det er nesten umulig å finne over 50 med snorer. Og min trenger jo nesten hatten teipa på for at den skal bli på!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 snorer ja...haha, er jo nesten viktigere med snorer til en større baby en en nyfødt en som absolutt ikke klarer å kordinere armene sine så den får revet av seg lua.....tør jeg foreslå karlsons klisterlim?
Expat Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Har hørt at Britney har fått Tupétape på moten igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå