Gå til innhold

hvordan kjennes maserier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet det er vanskelig å beskrive men..

 

er de like vonde som rier, eller er det mer som harde kynnere, feks?

 

I går var magen min konstant hard som betong hele ettermiddagen, og ikke gav det seg på natta heller. herligheten, aldri kjent det sånn før.

 

sliten nå ja. etter at magen sankt trodde jeg at jeg endelig var ferdig med å ha vondt i ribbena hele tida, men neeida. kynnerne presser og presser, og jeg blir helt nummen i bena/lyskene..

 

kan det være maserier, eller er det bare sliten kropp i varmen som gjør sitt? *blond*

 

Det var natt nr tre nå som jeg nesten ikke får sove pga slike vondter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere kaller jeg det når magen blir hard uten at det egentlig gjør vondt.

 

Innimellom får jeg mer rielignende smerter i rygen og under magen - sommenssmerter. Det er vel kanskje det som kalles maserier. Har faktisk våknet et par ganger om natta av disse smertene...

 

4 uker igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...