Gå til innhold

Termindagen! Håper ting skjer av seg selv i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var termindagen her. Hva er vel oddsen for at det skal skje noe i dag???

Skal på min aller siste fødselsforberedende akupunkturtime nå. Håper virkelig det får fart i sakene altså. Blir muligens uansett satt igang i morgen, men jeg vil jo helst at det skal starte av seg selv da.

Var ute og gikk tur i natt, etter inspirasjon fra fødehistorien til Jumanji, men, ingenting skjedde av den grunn nei. Men det var en deilig tur da. Svalt og stille klokka tre om natta, hi, hi :)

Ha en fin dag i dag jenter.

Sender noen ekstra tanker til Mill@jenta, og Merilly. Spent på hvordan det går med de i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, det hadde vært fint om du satte i gang helt av deg selv i dag!

skal tenke på deg jeg! og krysse alt av fingre og tær:-)

Skrevet

Sannsynligheten er vel ca. 5%...!! Er i alle fall det jeg har hørt.

Hvis du blir satt igang i morgen stiger vel sannsynligheten til 100%??

Heldig hvis du slipper altfor mye over, jeg er 3 dager over og tanken på å gå slik i HELE TO UKER TIL er uutholdelig...

Lykke til!

Skrevet

Krysser også fingre å tær for at i dag skal være dagen:)) Lykke til:o)

Skrevet

Du får ha lykke til! Håper også det starter av seg selv for din del, igangsetting er jo ikke akkurat noe å trakte etter, skal krysse fingrene!!!!! :-)

Skrevet

Får håpe det starter av seg selv i løpet av dagen/natta da =) Men kan jo vente på meg syntes jeg da=P Hadde jo vært litt koselig å hatt noen kjente på barsel(om du kommer på B7 da=P)

Blir jo ikke noe treff på deg i morgen heller da=( Men men, viktigere at lillebror kommer ut nå kanskje =P

Skrevet

Du får slappe av og tenke på noe annet, så kanskje det skjer noe!! Uansett ønsker jeg deg lykke til, Regnbuemor:)

Skrevet

har fått meld. fra [email protected] var helt kaos på føden, så hun ble ikke satt igang alikevel:-(

Kan ike forestille meg hvor vondt det må være å bli sendt hjem etter at man er helt innstillt på fødsel.

Håper virkelig at akupunkturen hjelper på deg i dag da Regnbuemor! Det er vel alltid best om det starter selv ja? men hvis ikke så får du og mill@jenta føde på kapp i morgen på B3....hihi

Jeg sitter som sagt her med verdens beste fødsel bak meg, og har en stoooooor porsjon fødestøv til dere fine bim-jenter!!! bare å forsyne seg*************************************************************************

Skrevet

Ja, her er det ingen garantier selv om man har fått time til igangsetting.. Kom til et skikkelig kaos på B3 i dag, var der 2 1/2 time og hadde 3 forskjellige jordmødre på den tiden, pluss en lege. Fikk tatt UL og alt så bra ut med babyen. Har nå blitt litt mer moden, men fortsatt en liten kant, men 2 cm åpning. Ble også tøyd endel, og har hatt veldig vondt etterpå, så kanskje jeg er heldig og det setter igang av seg selv i løpet av kvelden, da kan de iallefall ikke sende meg hjem igjen.. Skal på nytt møte opp i morgen tidlig kl. åtte.. Så kanskje vi møtes Regnbuemor?

Håper virkelig det er mer rolig på avd da.. :) Lykke til iallefall Rgenbuemor.. :)

Skrevet

Stakkars!!!!!!!

Vi får virkelig satse på at alle andre gravide har "vett" til å la være å føde i morgen. Gi oss plass!!!!!!!

Mulig vi møtes da ja. Skulle møte opp klokka ni jeg. Om det er lite fostervann så satser jeg på fødsel uansett. Men om det ikke er så lite nå så skal jeg sikkert ikke inn igjen før mandag. Vet ikke åssen prosedyren er for igangsetting i helgen, når det ikke er livstruende.

Jeg føler virkelig med dag mill@jenta. De MÅ bare sette deg i gang i morgen da. Kan ikke "tulle" sånn med høygravide. Hvor lenge kan du gå nå med diabetesen?

Her har ikke akupunkturen gjort noe ennå virker det som. Ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid....

Skrevet

Ja, nå får alle andre vike her, for vi skal føde.. Hehe Tror nok de sikkert setter igang selv om helgen kommer, det er nok bare verre på ettermiddagen, for da har de færre bemanning.. Setter de meg ikke igang i morgen, så skal jeg kreve å prate med Fossen, for det var jo han som bestilte tid for meg for igangsetting, skal ikke vente lenger nå, for jeg synes det blir veldig skummelt iforhold til babyens tilstand..

Sliter endel med å regulere blodsukkeret også nå, og det er ikke artig, blir i så dårlig form..

Ser ikke ut til at vi har vært så heldige med akupunkturen, og det er jo veldig synd, ettersom så mange har veldig bra effekt av det, dritt at det er så urettferdig.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...