Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hehe man bør ikke kjøpe babyklær selv. for det er helt sinnsykt hvor mye man får! Fikk i går en banankasse med babyklær fra min tante, arvet etter guttene hennes. MASSE klær som nesten ikke var brukt (Guttene hennes var store når de ble født og gikk rett på str 62, så alt i 50/56 er ubrukt). Tok vare på en del a det og gav det som var blått videre til svigerbror (de skal få gutt nå). I tillegg har mamma vært på storshopping. og svigermor. Og nå fikk vi vite at mormor sin tremenning i USA har shoppet MASSE rosa i statene!!! hehe det strømmer jo inn klær overalt jo! Ikke vits i å kjøpe mer ihvertfall... Hehe håper bare jeg får brukt alt, er så masse NYYYYDELIGE babyklær... Pluss at jeg skal få arve masse som mamma har igjen fra min søster på 8... Masse søte rosa kjoler og sånn... Hm, hvis Anniken blir en gutt tror jeg han blir veldig feminin... for ALLE klærne er jo rosa jo...
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Kjenner til det der! Fikk en hel sånn sort søppelsekk av slektinger av samboer... pluss han fikk myye fra en på jobben som nettopp har fått.. også vi om har kjøpt så mye fra før:) hehe.. men men.. er jo suuuperkoselig å shoppe søte små babyklær da:))
Bruble Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Er så supergreit å arve og få klær!! Selv har jeg kun kjøpt 7 små plagg... ikke fordi de trengtes, men fordi jeg bare MÅTTE ha de! Har 3 skuffer stappfulle med tøy fra str 52-68 ferdig vaska og vet at det er mere på vei i alle størrelser... Kos deg med alt tøyet:)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ja, kjempekoselig å shoppe... er bare litt problematisk når man skal finne en plass å gjøre av alle disse babyklærne... hehe har ikke nok skap tror jeg.har så sinnsvakt mye! uff, tenk hvis vi får gutt neste gang da. så kommer det enda mer klær... hehe =) syns synd i den personen som skal arve klær fra meg ihvertfall, den personen skal få bære tungt!!! *hehe*
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hehe kjenner til det der. Har lært fra forrige gang, så eg har kun kjøpt to sett til babyen...og allikavel e kommoden stappfull nå Men nå hadde eg litt liggende fra første også da:)
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 hehe.. ja, skapplassen blir nok et lite problem her også... har nesten ikke tenkt på det jeg... men men.. er jo kjempekjempeglad for alt jeg har fått da:) tror ikke lille Theodor skal mangle noe nei..)
tudeluuu Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Ja, det er virkelig ikke vits i å kjøpe så mye.. får du ikke arvegods får du garantert masser masser av gaver, og det eneste du trenger å sørge for er vel at du har noe å ha på bebisen den første uka.. så ordner resten seg veldig selv, i alle fall gjorde det for meg. Tror jeg bare kjøpte litt supplering i hver str, som en body i tillegg til alt vi hadde fått, eller strømpebukse.. faktisk fikk vi så mye gaver, og i alle mulige str at jeg nesten ikke kjøpte klær før pjokken var 1. år.. og nå bruker han jo klærne mye lenger, så han rekker liksom å få klær i gaver til bursdag og jul!! Egentlig litt trist, for det er jo så gøy å shoppe masser av småe søte klær =)
Forskeren Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Heldige dere som arver masse! Selv har jeg da vært så heldig å fått kjøpe masse...! Men så var det jo pengene, da... Ja, vi fikk masse klær i gave i de helt små str., men alt fra 68 og utover har vi kjøpt selv. Har ikke fått arve fra noen, men kanskje vi får noe denne gangen dersom vi får gutt, for flere av venninnene mine har fått gutter i senere tid.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Kjenner til det der ja..Hehe har MASSE babytøy på loftet etter min sønn
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Vi har fått masse. De rundt oss vet at vi ikke trenger mer tøy før etter jul. Hvis ikke så får vi bare bytte/gi vekk.
prøvekluten+3små Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 hehhe,huff...er som å lese om meg delvis dette! har på sekkevis i kjelleren med gutteklær etter to gutter..mye av det er ikke blitt brukt til nr to heller,for for d første,er det tiltak å grave seg frem til rette sekken med klær etter storebror,og for det andre...de er jo så søte når de matcher! og nå skal vi altså få ei jente,så nesten ikke noenting av det i kjelleren blir veldig aktuelt *dååne* har ei venninne som skal få ta over litt da...vil bare forsikre meg om at det er ei jente som bor inni meg,så vi ikke står der uten klær om det skulle være en noah som dukker opp istede;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå