smågodt prinsessa Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 å ikke ha kynnere?? Alle snakker så mye om kynnere.. men jeg tror ikke jeg har det.. i såfall så legger jeg ikke merke til det... er 26+2..
Miss L å di Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 De fleste som er førstegangs kjenner ikke noe til kynnerne..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 jeg merker ikke noe til kynnere. Er i uke 34. førstegangs...
Natasha!! Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Har ikke hatt noen kynnere heller... jeg er i uke 40..
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Kjennte ingenting til kynnere med min første..men denne gangen er det andre boller=)
dårligfantasi Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 mener på jeg har kjent det en gang for noen uker siden, nå er jeg i uke 26. men så vet ikke jeg helt hvordan kynnere er merka bare en gang jeg reiste meg , at magen strammet noe veldig .
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Alle har kynnere, men det er helt normalt å ikke merke dem:)
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 jeg er førstegangs og kjenner kynnere mange mange ganger om dagen. til og med fått beskjed av jordmor å ta det ekstra rolig på grunn av de, da dem blir mer aktive når jeg er aktiv, for å si det sånn, så er nok en litt individuel ting... enten du kjenner de eller ikke er det normalt=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå