Gå til innhold

Hva kan jeg forvente etter halvannet år sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært samboere i ca et år nå, og i begynnelsen var han kjempeherlig. Men nå er han så tilpass at han er på jobb til sent på kveld, henger med kompiser og driver med hobbyer. Jeg før ikke like mye oppmerksomhet som før, og alle søte tekstmeldinger er det stopp på. Elsker oppmerksomhet, men må jeg rett og slett finne meg i at det dabber litt av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dame selv, men må bare svare på denne!

Jeg har også vært sammen med typen i halvannet år, og samboer i ett. Men vi er begge flinke til å vise hverandre oppmerksomhet og si at vi er glade i hverandre. Han kommer med frokost på sengen til meg, lager meg te og gir meg fotmassasje uten at jeg trenger å spørre. Jeg er ikke spesielt glad i blomster (de dør bare og da blir jeg lei meg), men sist han måtte reise bort i to uker, fikk jeg levert en nydelig orkide på døra noen dager før han kom hjem. Jeg var i himmelen, så glad ble jeg! Og planten lever faktisk fortsatt... ;-)

Man må jo ha tid til et liv utenom hjemmet og kjæresten, men alt bør jo være en middelvei. Kanskje du kan begynne å gi han ekstra oppmerksomhet noen ganger hver dag? Da vil han sikkert føle seg verdsatt og bli nyforelsket igjen. Så kommer kanskje oppmerksomheten tilbake av seg selv. Eller du kan si (på en SØT, ikke masete måte) at du trenger bekreftelse litt oftere på at han er glad i deg. Det hjelper å snakke om ting!

Skrevet

Åh ja, det har jeg gjort :)

Det blir bra noen dager, men så dabber han av igjen. Men når han har problemer i livet, små som store, er han veldig kjærlig og fortrolig. Men til hverdags snakker han til meg som om jeg er en kompis! Han sier selv han ikke er flink med følelser, men likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...