to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 mulig jeg er dum hi hi:) men stemmer det at de kan brukes mer enn 1 gang?? skal kjøpe for å ha med til syden men usikker på hvor mange jeg bør ha med!
Anne-B. Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Tja, veit ikke, har aldri brukt, men de funker visstnok sånn at tisset lekker gjennom, mens bæsjen stoppes.
Ingen_nick_ledig Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 De du får kjøpt på dagligvarebutikker er engangs. Men du kan få kjøpt noen på barneutstyrsbutikker som kan vaskes og brukes om igjen og om igjen.....
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 De holder på bæsj, men ikke tiss, så sånn sett er de veldig greie. Hadde med til syden i fjord da minaten var 1,5 år. Måtte tømme de for vann med gjevne mellomrom da, men slapp å være redd for at han skulle bæsje utover alt. Vi brukte bleiene flere ganger dersom det ikke var bæsj i dem, bare vridde dem opp og hang dem til tørk. Brukte vel hver bleie ca 3-4 ganger før vi kastet den, funket like fint fordi om. Du får tak i dem i alle vanlige butikker.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor ikke kjøpe en badebukse? Samme funksjonene som badebleier.. Bortsett fra at den kan brukes om igjen og blir mye billigere!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Vel, da slipper man jo å vaske bajsen ut av badebuksa da vettu.. Bare å kaste bleien.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Nei æsj ville ikke brukt badebleien om igjen..Tenk så ubehagelig for barnet Ville heller kjøpt en badebukse =)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Altså, det er da ikke ekkelt å bruke dem på nytt? Så lenge det ikke har vært bæsj i så klart! Badebleiene absorberer ikke noe av væsken så etter bruk blir de skylt akkurat som en vanlig badebukse, vridd opp og tørket. Eneste forskjellen er at badebleine holder bæsjen på plass dersom barnet bæasjer og det klarer ikke en badebukse å gjøre, og de blir fort slitt slik at man må bruke nye etter et par gangers bruk. Mye mer æsj med bæsj i et badebasseng vil jeg si...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 De badebleiene jeg har brukt, har blitt en sånn stor våt klump hengende ned..Altså ikke behagelig. Men jeg har ikke vridd de opp. Men jeg likte egentlig ikke badebleier heller, synes de var så smale bak. Funker fint med en liten badetruse..Tørker fort og ) Lille har enda ikke bæsjet i badebuksen. Renslig han, hehe
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Ja da er det jo greit, hehe... Men her var vi ved bassenget i mange timer hver dag i syden og da kom det bæsj på ett eller annet tidspunkt osm oftest. Vi byttet bleier endel ganger pr dag når vi skulle andre ting, så derfor ble det gjerne 3-5 badebleier som ble brukt pr dag, som oftest en det kom bæsj i som måtte kastes, resten ble skylt, vridd opp og tørket til neste dag, så gikk de liksom litt på rundgang slik da. Prøvde vanlig badebukse hjemme sener på året når det var sommer og da rant bæsjen nedover lårene, heldigvis var det hjemme da i et lite plaskebasseng som kunne vaskes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå