Gå til innhold

Grine seg til å bli satt igang.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det egentlig Ei jeg kjenner har ei uke igjen til termin, og har høyt blodtrykk. Skal til sykehuset i dag for å kreve å bli sattigang. Hu orker ikke mer sier a, er så sliten.

Trodde ikke man fikk igangsetting for høyt bl-trykk. Hadde ingen andre symtomer på sv.forgiftning. Noen som vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger tror jeg de vurderer mor sin psykiske tilstand til så ille at de vil sette igang av den grunn, men elelrs så setter de helst ikke igang uten grunn. Igangsatte fødsler kan føre med seg litt flere komplikasjoner enn naturlige fødsler og krever med personell i tillegg så de setter ikke igang fødsler sånn helt uten videre. Har selv hatt en igangsatt fødsel (pga svk.forgiftning) og en som startet av seg selv, og for å si det slik, jeg tror ikke alltid de som ber om å bli igangsatt vet hva de ber om... Kjenner endel andre som også har prøvd begge deler og vi deler alle oss synes i hvertfall at den igangsatte fødselen var betydelig mye, mye vondere enn den/de som startet av seg selv, 3 av oss opplevde i tillegg at babyen måtte i kuvøse etterpå, noe som er litt mer vanlig ved igangsatte fødsler. Men, har jo lest om en og annen her inne som synes det var greit også...

Skrevet

Jeg har blitt satt igang og ønsker ikke å oppleve det igjen, lite fostervann, denne gangen vil jeg at babyen skal komme når den er klar og jeg er moden.... det er ikke noe å trakte etter å bli satt igang...

Skrevet

De setter igang fødselen hvis man har høyt blodtrykk. Skulle vært satt igang selv pga det og diabetes i dag, men ble sendt hjem gitt, og må inn i morgen tidlig isteden.. Ikke akkurat noe jeg gleder meg til, ettersom igangsatte fødsler oftest er mye mer smertefulle enn de som starter naturlig..

Skrevet

samma som naboen min det, kan ikke le av hysteriet jeg, har noen dager igjen hun også, mens jeg har igjen noen uker. klager ikke jeg. hun har sytet hele tiden den siste mnd, ble sendt hjem fra sykehuset igjen med besjed om at det var ikke noe problem enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...