Gå til innhold

møtte en mann fra nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skulle bare drikke øl, men vi endte opp på et hotellrom. Det er den villeste, beste, mest råe, hemningsløse, dype og harde sexen jeg noensinne har hatt!

DET beste med det hele, er at vi begge er så forskjellige, at ingen av oss har noen intr av å "finne-på-daglidagse-ting-sammen"

Vi har ikke noe å prate om før tre fire drinker er innabors, men i sexlivet klaffer det rett og slett bare 10000000000% alle veier.

Passer meg utmerket ettersom jeg ikke vil ha noe forhold, men vil ha en fast sexpartner uten alt det hverdagslige, forpliktelser, rutiner osv.

Synes det er herlig jeg, at han bare kommer hit helt plutselig å knuller vettet av meg! han er så STOOR og hard, rett og fin. Han fyller meg helt opp og mere til, han er bare rett og slett genial!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult, nyt denne mannen og den gode sexen så lenge du har mulighet:)

Skrevet

Møtte en mann fra Afrika, fra Sverige, fra Oslo..men 'FRA nettet'??? Hvor er det??

Skrevet

Forsøkte kartsøk, men ingen resultater. Må være skrivefeil. Eller kanskje hun mente han var fra vettet? Hmm....

Skrevet

Herregud, alt folk må henge seg opp i her inne!!

Skrevet

De følger bare ikke med i tid stakkar, ikke sikkert de vet hva nettet er for noe, de finner nok snart ut av det;)

Skrevet

Hadde du skrevet PÅ nettet hadde de sikkert latt det gå gjennom, men det er andre skrivefeil de heller burde bry seg med, det er nå helt sikkert, for her inne finnes mange kvinnfolk som skulle lært seg norsk rettskrivning, med mye grovere feil enn denne, nemlig!!!

Kos deg videre med denne fantastiske mannen du;)

Skrevet

Mest sannsynlig er dette en mann som bare vil få oss til å tenke;"jøss, er det mulig,det hørtes spennende ut,da kan jeg også prøve" Han sitter selvsagt selv ofte å sjekker på nett.Ta store forholdsregler eller ligg unna er ihvertfall mitt råd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...