Love my kidz Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Tjihi... niesa mi har 4-årsdag i dag. Hun har gledd seg i flere måneder allerede. Hun fikk ha sitt aller første barneselskap med naboungene på lørdag da, og gjett om det var stas!!! Var med og hjalp til jeg siden faren var bortreist gjennom jobben. Disse små glade og lykkelige ungene.. man blir såå smittet av gleden deres altså!!! Det er så lite som skal til.. I dag da, på den store dagen, våknet jeg med en mms. Bilde av ei helt utrolig lykkelig prinsesse som hadde fått bursdagsgaven fra foreldrene før hun skulle i barnehagen. Hun strålte som ei sooool =)) Greit at man blir overlesset av gaver, men det er jo en ekte glede!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå