Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Det er noe som irriterer meg i dette boretslaget jeg bor i. De kjører rundt med klipperne, eller går rundt med håndklippere så altfor ofte. Når de er ferdig med å kjøre så synes det ikke at de har klippet. Synes det er unødvendig forurensing og dessuten bråker de noe så sinnsykt. Virker som om de gjør det bare for å ha noe å gjøre så ikke stillingen skal bli redusert. Grr!!!!!!!
~Snublefot~ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg leste et intervju med en som har gått på skole for sånne som steller med plenen på golfbaner... Heter det det? Nåja, han sa at for å få plenen finest mulig, burde den klippes veldig kort, for da tror gresset at det dør, og setter flere skudd. Da blir plenen tett og fin. Den skulle også klippes ofte, helst hver dag. Så da så...
Gjest irismor Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Bor du i samme borettslag som oss =) Her sitter vaktmesteren på gressklipperen hele dagen lang. Han er nok ikke mann uten en motor mellom bena;-)
Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 hehe det er kanskje sånn det er ja;o)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 For å slippe til luft! Klipper man ikke minst en gang i uken på denne tiden av året riskerer man å få mose og ugress i plenen som trives i tette varme omgivelser, som nede i langt/høyt gress. Så det er kjempebra at de klipper så ofte dersom du vil ha plen og ikke et landskap av mose og ugress.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg klipper den ganske ofte om dagen for å holde løvetannen nede så det ikke blir så mye veps på gresset- siden de smp går barbeint.
Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Ja det virker kanskje mer enn en gang i uka siden det er store områder som skal tas da.. ikke veit jeg, men før 17 mai klippa de gresset 2 ganger på 1 uke. Jeg synes det er drøyt jeg da, men... Men det med å klippe så det ikek er så mye veps på løvetannen var jo lurt da;o) Egentlig burde de vel fjerne den på et vis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå