Fantorangen Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hva legger dere under barnet i sportsvognen? Nå når de har på lite klær er det vel kanskje ikke så behagelig å sitte/ligge rett på "trekket"? Og lammeskinn blir vel for varmt?
Mynona Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har kjøpt sånn softline greier fra simo, da blir det litt mykere enn bare "trekket". Det er to lag, et fleece og et som er bomull eller noe. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg prøvd å brette et helseteppe og lagt under. Ikke så lett da, for selene kommer jo i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå