Gå til innhold

5 ganger på do i natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅ hjelpes. nå er jeg drit lei! I natt var jeg oppe 5 ganger for å tisse.. er det mulig.. så er jeg bare i uke 32... hvordan skal dette går... oioioi. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja. Det er ikke noe særlig. Ta deg nå en hvil på dagen idag da! man skal jo ikke slite seg ut!

Skrevet

Gang det med 2 så har du meg, helt håpløst det der. Har vært sånn siden jeg ble gravid:\ Glad jeg har fri om dagen. Vi er hvertfall godt forberedt på nattevåke;)

Skrevet

hihi , det er jammen meg sant Purr! Nattevåken skal iallefall jeg takle fint tror jeg.. begynner å bli veeeldig godt vant med det der..:)

Skrevet

Er 5 ganger på do HVER natt jeg. Minst 5 ganger... Og så er det gjerne bare et par-tre dråper som kommer ut hver gang.

Hvis det er en ting jeg gleder meg til å få tilbake, så er det evnen til å tisse normalt og til normale tider.

Er definitivt godt forberedt til våkennettene!

Skrevet

Var MINST 5 ganger på do i løpet av natten i 2 trimester, men ga seg mot slutten, og nå (30 uker) er jeg på do 2-3 ganger om natten.. så det trenger ikke bli verre nødvendigvis!

Skrevet

Er over termin, men er maks oppe to ganger om natta. Vanligvis ingen.

Skrevet

Jeg har vært oppe på do minst 4-5 ganger om natta under hele svangerskapet (uke 31 nå), og også hatt veldig urolig søvn. Men nå den siste uken har jeg sovet kjempegodt og ikke vært oppe for å tisse før i halv 6-6 tiden på morgenen. Det har vært utrolig godt.

Skrevet

Jeg er 38+4, og har aldri vært oppe på do på natta. Men jeg passer på å drikke mye om dagen, og nesten ingenting om kvelden. Går alltid på do rett før jeg legger meg. Da vet jeg at når det kjennes ut som jeg vil tisse, vil jeg egentlig ikke det, det er bare babyen som presser nedover. Tissetrangen går over etter et par minutter, og jeg sover søtt videre:-)

Skrevet

Har akkurat gått inn i uke 33.....og springer enda på do i ett kjør. Og her kommer det ikke bare et par dråper.....men må virkelig hver gang....Har innimellom tenkt at...ja....la det stå til.....kommer det i senga så kommer det....og det har det ikke gjort....enda.....men SÅÅÅÅ MÅÅÅÅÅ jeg på do....!!!!!! Tenker oxå som så at jeg er godt forberedt til nattevåk......*sukk* som jeg gleder meg til å ligge på magen.....uten å bli vekt av spark både her og der.....men gleder meg enda mer til å vekket av et vræl....av et lite nurk som er sulten......*sukk* =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...