Gå til innhold

Hah bilverkstedet har prøvd å lure oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bilen på service der de blant annet skulle reparere klimaanlegget. Ble forespeilet at det skulle koste ca 10000. De hadde blien i tre dager. Den andre dagen ringte de og sa at det kom til å koste 18000 pga det var mer som var ødelagt på klimaanlegget enn forventet. Den dagen vi skulle hente den ringte de og sa at for å reparere anlegget måtte de bestille ekstra deler for 5000+ 1000 kroner pr time de skulle bruke å reparere ferdig. Vi betalte 18000 og sa vi måtte vente med å få reparert ferdig klimaanlegget. Har ikke råd nå. Så da dro vi hjem med en halvferdig reparert bil... :-(

Det viser seg at det er verkstedet som har ødelagt delene og derfor ble det så mye dyrere. Mannen har vært i konakt med forbrukerrådet som sier det er en enkel sak og at verkstedet må betale og reparere ferdig. Venter på telefon fra verkstedet nå. Blir spennende å høre hva de sier. Håper blien blir klar til ferien uten at vi må ut med mer penger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren folk er såå frekke.Helt utrolig at de kan få seg til å gjøre noe slikt

Skrevet

Stå på.. Dette går sikkert bra.

Hadde en gang en bil på service, en Toyota model F (nesten det samme som HiAce). Dette var få dager før lillejulaften. Lillejulaften glemte jeg lysa på bilen mens jeg var i en butikk i max 10 min. Fikk hjelp fra Falken og det viste seg at det ikke var vann på batteriet. Det hadde heller ikke vært noen og tittet på batteriet på årevis. I denne bilen lå batteriet i dørken der man har føttene på gulvet i baksetet. Det var helt tydelig pga. skitt og møkk at verkstedet ikke hadde tittet nedi der..

På nyåret når verkstedet åpnet igjen fikk dem en noe forbanna Mockanin på døra. Unnskyldningen dems var at dem ikke fant batteriet... HAAALLLLOOOOO sa jeg da, jeg fant det. Tittet bare i instruksjonsboka.. Ga meg ikke før jeg fikk pengene tilbake. Turte jo ikke å stole på at resten av servicen var utført som den skulle, så måtte jo få denne gjort et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...