Gå til innhold

hmm.... SE HIT! :) hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. :)

Må bare dele med dere jeg. :)

våknet sånn i halv ørska av smerter i magen. aldri noen gang kjent noe liknende. :S så gikk jeg å tissa og tenkte at jaja skal det skje noe nå skal jeg jo sove litt til først. jeg har jo godt av det. :) og sovnet mens jeg tenkte at jeg våkner jo når det blir for ille. :) våknet kjempe skuffa da klokka til sambo ringe. ikke en eneste vondte noe som helst sted. :S :( å jeg som var HELT sikker på at Henrik skulle komme i dag. :(

tullegutten! :)

Tror dere det var rier?? eller maserier eller hva man kaller det?? jeg har ikke hatt noen kynnere eller noe i svangerskapet jeg så er helt blank, men jeg var gangske så sikker på at dette var rier. :) men da igjen hva vet vel jeg? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var vel rier. Og de riene er du ferdig med, de får du ikke igjen. Litt modning på morrakvisten!!! Fine greier det da!

Skrevet

men jeg VIL jo ha de igejn! *vrææææææl* tenk å lure mammaen sin sånn. :)

Skrevet

Siden du har termin 30 juni er det kanskje litt tidlig ennå, men det er nok en forberedende smerte som du fikk.

Jeg er selv 1. gangs og har ikke hatt antydning til kynnere og lignende selv... så jeg aner heller ikke hva jeg skal kjenne etter.

Men jeg begynner å kjenne at ting skjer selv.... Det er liksom noe som driver å jobber nede i magen, selvo m det ikke er direkte smerter....

Lykke til! Og håper du slipper å gå over tiden...

Skrevet

nja. :) men nå veit jeg hvertfall nesten hvordan det kanskje blir da. og det ekke godt. :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...