m@rie82 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 det er VELDIG varmt i store deler av landet for tiden, men det er jo så deilig!! jeg er superfornøyd med dette flotte sommerværet, og siden noen i min nærmeste familie er i syden føles det enda bedre, hehe! kos dere!! ta et bad, spis masse is!! god sommer!!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jo må klage litt ) I går måtte jeg legge meg klokka 20, var helt utslitt av varmen. Men så er jeg gravid også da
3 skatter ute:) Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 det er ikke gøy å ikke tåle sol og varme nå nei når det er så varmt.. men flott at alle andre kan kose seg i finværet
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ja, det er bare å nyyyte det mens man kan :-D Johooo :-DD
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Men det er jo slik vi nordmenn virker jo Når det er snø og kaldt klager vi på det, regner det så klager vi på det også. Nå når sommeren endelig er kommet, så klager vi på det også. Slik er vi bare Hehe...en klagenasjon med andre ord
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Alva, Føøøøler med deg. Var høygravid i rekordsommeren i fjor her i Trøndelag. Bedritent opplegg, lå bare inne i undertøyet og leeeed.
Anne-B. Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jo, jeg klager når jeg får hovne føtter og er en sur og gretten mamma og samboer om dagen. Så det så! Det har du ingen rett til å fortelle meg noe som helst om! Men koser meg jo også. Fint å høre at du trives med sol og varme! Det er nå det beste, vinter vil jeg i alle fall ikke ha!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg klager desverre... Normalt så ELSKER jeg sol og sommer, men i år så klarer jeg ikke å nyte den - i det hele tatt! sukk og stønn! Håper på en vakker høst jeg. Dere andre - nyt sommeren, og til oss gravide, vi må bare holde ut... :-) Premien er STOR! Men det føles langt til målet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå