Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Mini er 3 mnd og sover ikke på dagen lengre.. Kanskje en dupp på 10 min! Ikke mer..starter dagen kl 09 ca og holder det gående til ca 21.00. Med 10 minutters søvn... Sånn har det vært ei god stund nå.. Blir så frustrert over at han ikke kan sove litt! Han ligger jo under babygymmmen, så blir han lei og jeg må ta han opp. Og selfølgelig underholde han... HELE tiden. Har bæresæle, men med kroniske ryggsmerter får jeg det ikke til.. Får ikke gjort noen verdens ting hjemme for tiden jeg.. Da må han være med! Flere som har det sånn?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ja, vesla på 4 mnd har blitt mer sånn hun også. Det går i ett hele dagen, vi har kanskje 3 dupper på 10 minutter, og jeg får henne kanskje til å sove i vogna på tur. Hun hater å ligge i vogn, så jeg må ofte sette henne i babybjørn og vandre i vei, men hun sovner som regel litt etterpå. Langt ifra så mye som før da... Men jeg har begynt å legge henne i bare bleia på lammeskinnet, det var visst mye mer spennende enn babygymmen, da utforsker hun hva kroppen kan, ligger og fekter og sparker og bare ler som regel, da får jeg gjort ting. Mest på ryggen, noen ganger på magen (og noen ganger snur hun selv).
Go i magen Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Høres ut som min jente, men hun er kun 6 uker. Hun sover meeeeeget bra på natta så skal ikke klage, men hun tar for tiden kun små lurer på 15 min ca. Blir littsmårar av det, for min og vil underholdes når hun er våken. Helst bæres rundt overalt!! Hun har en del magesmerter så er nok litt derfor også tror jeg. Men uansett, ikke mye alenetid på denne mammaen her. Forstår deg godt
hårsår Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Vi hadde en periode hun trengte ekstra omsorg når hun var 3 mnd, så når hun var 6 mnd, og nå igjen når hun er 8 mnd =) Men det var absolutt mest bæring når hun var 3 mnd. Det går over, bare de får nok trygghet. Når de er "over" redselen er det en fordel at du lar de leke litt for seg selv igjen, slik at de ikke blir sittende i fanget hele tiden. Ellers kan det bli lite gjort =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå