Gå til innhold

VANSKELIG Å STARTE PÅ NYTT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange år alene traff jeg mannen i mitt liv,trodde jeg. Vi fikk barn og alt lå til rette for at vi kunne få ett godt liv sammen,vi manglet ingenting matriellt sett.

Vi fikk barn,da begynte alt å forandre seg, sier ikke at jeg ikke hadde mine feil,det har vi jo alle.

Samboren min hadde reise jobb, var borte 6 uker av gangen.Da han kom hjem begynte han å gå på byen i helgene,for å gjøre en lang historie kort,endte dette med at han var utro.

Han fant seg en ny kvinne det syntes jeg ikke var det verste,for forholdet vårt var bare blitt tragisk..

Det jeg hadde størst problem med var alt løgnen som kom i den tiden.

Resultatete er biltt at jeg ikke klarer i dag 4 år etterpå å stole på menn. Har truffet ett par stykker jeg sikker kunne fått det godt med men ,jeg trekker meg når jeg føler at jeg begynner å bli glad i de.

Dette er både frustrerende og trist.

Har så mye å gi,men tør ikke starte på nytt igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo da, det gjør du! Du må bare få ta ting i ditt eget tempo, la tilliten komme. Om vedkommende du "dater" lurer på hva som skjer, syns jeg bare du skal si at du trenger tid for å lære å stole på han!!

Ikke la den dusten av en eks ødelegge mer enn nødvendig, det er DITT liv og du som bestemmer! Stå på!

Skrevet

Det er jo det som er så vanskelig med kjærligheten. Fallhøyden blir stor når man tør å gå inn i et forhold fullt og helt. Men er det ikke allikevel verdt det? Hopp!!!

Skrevet

Det tar tid, men jeg sier som de andre her - HOPP! Vet selv hvordan det er, og man vil alltid ha en liten tvil/skepsis. Bare ikke la den ta overhånd - men litt vaktsom kan man vel alltids være!

Skrevet

Hei

Har selv opplevd utroskap.. og som deg slet jeg lenge med å ville møte nye gutter kun pga frykten for å måtte gjennomgå det samme i et nytt forhold..

Etter ganske lang tid møtte jeg han som er min samboer i dag.. ga han ganske tidlig beskjed om at jeg kanskje kunne opptre annerledes enn andre jenter i enkelte situasjoner( eks guttetur til syden som da for min del ikke hadde vært så veldig aktuelt..) på grunn av dårlig erfaring med utroskap.. ga han derfor en mulighet til å trekke seg fra et event forhold. vi har det veldig bra i dag og han respekterer det at jeg i enkelte situasjoner trekker en kortere grense enn d som sagt kanskje andre jenter ville ha gjort.

I tillegg tenker vi begge likt: det du gjør skal du alltid kunne gjøre med partneren til stede, hvis ikke trør en tydligvis over en grense..

Håper du ikke lar en x ødelegge noe mer for deg enn han har gjort til nå!! det finnes mange flotte fisk i havet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...