Gå til innhold

Noen morgenkåte jenter her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

........er megakåt og skulle gjerne ha hatt jentebesøk...vil du komme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjerne det......

Skrevet

du er velkommen ja ! Har noen store bryst som lengter etter å bli knadd og koset med....

Skrevet

Jeg slenger meg gjerne på..

Skrevet

hva stiller du med da? ;)

Skrevet

jeg kan gjerne kna brystene dine... sleike og suge på brystvortene dine... mmmmm

så vil jeg ta på kroppen din.. lenger og lenger nedover til jeg kan kjenne hvor våt du blir og kose med fitta di, sleike den.. mmm den smaker godt;)

Skrevet

var jeg ikke kåt, så ble jeg ihvertfall det nå.....:) Digger at du koser med brystene mine, bare elsker det og blir superkåt....

har du noen ønsker da? :)

Skrevet

MMmm..! Jeg skulle knadd deg i handa mi, tatt deg i munnen og sugd av hjertens lyst! Kjenne at du blir stiv, og kjenne at du får enda mer lyst!

Så ville jeg du skulle slikket meg samtidig som du knadde på de store brystene mine... Jeg ville skjelve av lyst og kåthet!

Så ville jeg du skulle snu deg over meg, slik at jeg kunne suge deg mens du fortsetter å slikke meg! Og jeg ville glede meg til å kjenne deg inne i meg! Og til at du skulle komme inne i meg - det er fantastisk! - samtidig som jeg kommer!

...mmm.....!

Trenger ikke bare være morgenkåt kjenner jeg..! Ettermiddagskåt er deilig det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...