krizzi Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Har hatt skikkelig hodepine de siste to dagene....kanskje pga varmen?? Andre som har det samme??
Gutt i august =Fødeklar Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Har også hodepine, her er det i allefall pga varmen! Prøver å drikke mye, men hjelper ikke...:/
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Husk at dette er et svangerskapsforgiftningstegn, så gå og få sjekka BT og urin, før dere slår dere fullstendig til ro med at det er varmen... Ikke for å skremme, men bedre føre var...
krizzi Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Har sjekket det flere ganger, og det er ikke tegn til noe som helst. Litt frustrerende...
nestemann Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 har hatt det de tre siste dagene også, slitsomt...jeg sitter inne i finværet og drikker og drikker..... tror at hvis det hadde vært svf hadde jeg vært dårligere på andre vis også- jeg tok to paracet igår og det hjalp litt, men våknet igjen i dag med hodepine... bare 2 uker til termin heldigvis...
LoveInMyTummy Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har også fått vondt i hodet samtidig som varmen satte inn. Prøver å drikke mye vann, men det tydeligvis ikke nok. Håper at jenta snart vil ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå