Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 I går så jeg på magen og den svaiet på en måte frem og tilbake.haha merkelig
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Håper jeg ikke har hatt mensen siden 25 jan, forda kan det godt være liv jeg kjenner ikke sant?
Mor til en stor og en liten Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Om du vet at du er gravid, så er du jo ca. 18-19 uker på vei nå og da burde du kunne kjenne liv. Men da skal du jo på ul i disse tider.
miss_chica Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 har du kommet sååå langt allerede?? ble ikke testen din positiv i mai? shit ass! da har vi jo nesten termin likt vi da...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 jeg vet ikke jeg ass snuppa. den siste mensen jeg garantert vet jeg hadde var 25 januar..det er ikke sikkert jeg har hatt mens etter det..tok en tilfeldig test 16 mai jo...men har ikke testet før det så jeg aner ikke...tok jo bare en test liksom...hihi hadde vært kult i såfall da...fikk du sms jeg sendte deg? skal til jordmor på mandag )
miss_chica Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 ja,tenk på det a! og du som har feira bursdag og sånn..shit! men da må du nesten få henvisning til ul så fort som mulig assa! det er jo begynnelsen som er viktig med tanke på utviklingen og sånn! tenk om vi får termin nesten likt a!hold meg oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå