Mockanin Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hva har dere på barna nå? I helgen hadde vi på shorts og t-shirt. Men hos dagmamma har han joggebukse og langermet body. Stoler ikke helt på at dagmammaen husker å smøre (snakk om å stole på andre mennesker gitt). En annen ting er det jo at dem leker ute i grusen der, så bukse er vel det greieste da.
the_fat_lady_sang Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jenta på 3 har shorts og t-skjorte, joggesko og sokker. Vi smører på morgonen og barnehagen etter lunsj.
Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Minst mulig egentlig, men i bhg har han på seg shorts og tskjorte. jeg marinerer han i solkrem før vi drar og smører på enda litt til når vi kommer i bhg. Men jeg veit at de har rutiner på dette i bhg og regner med at han blir smurt en gang til i løpet av dagen... Du får minne henne på det når du leverer. Det må være forferdelig å gå med joggebukse og body nå!
Luca Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Snuppa på snart 3 har shorts+t-skjorte eller kjole+tights nå. Smører før vi reiser i barnehagen, og der smører de to ganger til(de som er smurt før de kommer, smøres bare etter lunch) Lillesnupp på 16 mnd har shorts/leggings som går nedenfor knærne som regel og t-skjorte.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Snuppa har liten kjole i dag i går hadde hun shorts og t-skjorte. Bukse hadde vært altfor varmt nå etter min mening, men tuppa er veldig varm og svett av seg da..
hjelpesmega Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Skjørt, t-skjorte og solhatt. Alt for varmt med langermet og bukser her vi bor. 29 grader i skyggen. Smører henne over hele kroppen før vi drar. De smører mer i barnehagen vet jeg. Hun har aldri blitt brent.
Mockanin Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Takk for svar. Jeg også tenker at det er for varmt med bukse og body nå. Men desverre så stoler jeg ikke helt på at han blir smurt tilstrekkelig. I går når jeg henta han hadde dem jo også klart å ta på han collagejakka han hadde på når han ble levert... Gjett om jeg var snar til å flekke den av han.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Han har piratbukse og t-skjorte. Er veldig varmt så ville kledd av han litt. Vi smører om morgenen . og han har alltid caps på seg ute. Ellers så smører de i bhg. Si ifra at hun skal smøre midt på dagen. Må jo smøre disse små nå.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 t skjorte og shorts ) knallvarmt i bhg stakkars..ser ut som en kokt hummer når jeg henter ham
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 I går hadde hun kun kortermet body. I dag har hun hel dress med korte ben og korte armer :-) +solhatt
Mockanin Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2007 Tenker fælt på bekledningen hans. Hjemme ville han hatt bare bleie og tskjorte, men det er dette med smøringen da. Får ta en prat med damene etterpå. Dem har ikke nevnt noe om dette heller. Ser bare unga har lange bukser og langer ermer på seg... ja og så noe på hodet.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Shorts, T skjorte, ankel sokker og jogge sko..... Kall meg sær, men noen av det styggeste jeg ser er "vanlige høye" sokker og shorts hehe) Har noen ganger på seg en tynn bomulls genser på morgenen....
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Jeg sender begge mine avgårde i bukser og tyne gensere. så får de heller bytte iløpet av dagen om de syns det blir varmt. Begge springer i shorts og tskjorte både på skolen/barnehagen og hjemme. Det vises på bena da, men det er jo sommer nå
MintCondition Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Capri og t-skjorte går det i her. Er på utkikk etter noen søte shortser, får vel ta en tur på HM! Dere som bruker kjole på småttisene deres, har dere truse under eller? Syns det virker så "nakent" med bare bleien under kjolen?
Kakeåndsen Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Leverer i ke body, collegejakke, skjørt og strømpebukser + solhatt, og så kler de av henne når det blir varmt nok og de skal ut. Synes det er for kaldt med bare ke og skjørt når det er 15 grader som det er når jeg leverer om morgenen. Smører med solkrem før vi drar, og så smører de flere ganger om dagen i bhg. Alle barna ha egne solkremer. En annen ting er at de sikkert synes jeg er gal i bhg, siden vesla bruker veldig mye hvite klær. Dvs de er jo ikke hvite når jeg henter henne. Men eksemen hennes blir så mye bedre da, og så får heller vaskemaskina gå noen ekstra runder.
litt småanonym Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Ungene mine går i barnehage,og da har de shorts, t-skjorte og en genser utenpå om morgenen. Men 3 åringen min er litt sær, så han vil ikke ta av seg genseren utpå dagen....med det resultat at han er nesten kokt når jeg henter han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå