Gå til innhold

Noen som har erfaring med vogn fra gooba.no????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare noe drit eller?? Er dere fornøyd/misfornøyd??

Vurdrer å by på en vogn der, men er litt usikker.. Vil jo ikke ha hvis det bare er boss heller.. Tar gjerne imot noen erfaringer..

Eventuellt... Er det noen med erfaring med vogner fra babybest.no?? Siden vognen er derfra, så regner jeg med det blir mye av det samme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leelu har kjøpt vogn derfra. Tror hun er fornøyd, men jeg vet ikke sikkert. Skal rope på henne:)

Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Jeg har en vogn derfra, kombivogn i svart og beige og har bare gode erfaringer med den. Håndtaket kan du ha både bak og foran vogna og når du har det bak (noe ungen elsker for å se ut) har du vindu ned så du kan se ungen gjennom kalessjen.

Eneste negative jeg har å si er at den var litt tung å styre fra side til side når du har håndtaket foran.. i motsetning til simoen som var superlett, men nå kjører jeg mest med ungen ut mot verden og da er den like lett. Tobias var 74 cm på 6 mnd kontrollen, så jeg måtte bytte vekk simoen når han var 4,5 mnd.. da var han for lang for bagdelen..også er denne mye mindre som sportsvogn enn det simoen er..Enkel å slå sammen og tar liten plass..

Veldig flott vogn som vi fikk for 1000 kr.. Den er helt lik min venninne sin emmaljunga til 7500...

og jeg driter ikke penger men ny vogn måtte vi ha :)

Skrevet

jeg har samme vogn som leelu24-fikk Tobias 2/12-06 og er fornøyd med den. det eneste er at vi har hatt problemer med dekkene. samboeren min skulle fylle på luft og senere på kvelden eksploderte det ene dekket. sikkert bare han som fylte på litt for mye. eller er vognen helt super:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...