♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Min sønn tar taxi til barnehagen og denne uka har vi klart å forsove oss. vel mandag forsov vi oss begge men i tirsdag og i dag er det jeg som har forsovet meg... fatter ikke hvorfro jeg er bare kjempe trøtt. legger meg i normal tid men har bare lyst til å sove.... Vi kommer oss som regel til barnehagen men må da sitte på med noen. Min sønn synes jo det er kjedligg å ikke ta taxi men allikevel. han koser seg jo i barnehagen... Grunn til at han tar taxi er fordi den barnehagen han egentlig er i blir pusset opp og den de har midlertidig er litt langt unna og det går ikke buss og så er den for langt unna til at man kan gå til den eller sykle.... Jeg vet at jeg ikke er gravid (håper i alle fall) men begynner lissom å lure....
Anne-B. Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Varmen? Både store og små kan bli utslått av den Her sover vi til 8 og 9 om dagen
Luca Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Sjekk stoffskiftet ditt. Men skjønte ikke helt; syns gutten din det er kjedelig å IKKE kunne ta taxi, men trives i barnhagen..hehe:-)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå