Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Drar til Kiel i dag med color fantasy,elsker den båten,og denne gangen er vi ganske mange som reiser sammen:) Gleder meg jeg,skal bli godt og komme seg bort litt.spa,frisørtime,shopping o.l:) Håper dere får en fortsatt fin uke alle sammen,kos dere masse i SOLA:o) Klemmer
Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 God tur! Hva koster det å ta frisørtimer og spa på den båten? Hva koster lugarene? takk takk:o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg betalte 8000 kr for reise for 5 voksene og 2 barn (3lugaerr med promonad utsikt). (pluss middags buffet kostet 250 ca pr pers så det ble 2500 for middagen T\R for hele gjengen) Frisørtime med klipp,vask og striper betalte jeg 1200 ca for tror jeg. Spa greiene betalte jeg rett over 800 for (pr pers)
Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Ikke billig den båten der;o) Men finnes det noen link. Lurer litt på hva vi skal finne på i sommer=)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg betalte bare for halve reisen,for meg sambo og halve pappa,broren min betalte for seg dama,sønnen sin og halve pappa hehe. 60 års gaven hans detta her,ønsket seg reise med den båten:) jeg vet at man kan få reise for 990 kr pr pers,og man trenger jo ikke den fineste lugaren (skal sies at alle lugarene er veldig fine siden båten er helt ny,jeg har bodd på suite og en av de dårligste lugarene,man er jo aldri der uansett hehe) Innvendig lugar med dobbelt seng er super om man har et barn,da kan barnet sove i midten og man får inn vogna:) www.colorline.no,der kan du se båten og priser o.l. Anbefaler virkelig en tur,er supert for både store og små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå