MalinL *2 gullgutter* Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Noen som har en meter garn å avse i fargen L.Oliven (1372) 2-tråd Merino lammeull. Fikk akkurat for lite garn da jeg heklet kanten rundt babyteppet ( Litt kjipt å måtte kjøpe en helt nytt nøste til 100 kr. Håper noen kan forbarme seg over meg. Så fryktelig irriterende!! Tenkte på å rekke opp hele greia å hekle i en annen farge, men fant ut at det er finest med samme farge som teppet. Så prøver her først.
Stor gutt! Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har silkeull-garnet i den fargen, kan du bruke det?
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Nå vet ikke jeg hvordan silkeull-garnet er i forhold til vanlig merino-ull så vanskelig å si. Men hvis jeg ikke får noen annen respons her inne er det jo verdt ett forsøk
lifa og Eline Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har lys oliven men i 3-trådet merinogarnet.
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Ja tusen takk!!! Satser på at det ikke vil vise at det er 3 trådet istedet for 2 trådet. Er jo ikke mange cm jeg mangler. Kan du ikke sende meg en privat melding med adressa di, så kan jeg sende deg en konvolutt med frimerke og adressa mi på?? En meter el to vil faktisk holde. Nå har du virkelig redda dagen min!!! ) Så for meg at jeg måtte rekke opp hele kanten rundt og begynne på nytt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå