Gå til innhold

noen andre fra kjelsås her inne?


Tia med 2 ♀

Anbefalte innlegg

Bare lurer da jeg ikke har venner boende her og kunne vært hyggelig å møte noen jeg kan trille tur sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på Kalbakken, og har tenkt på det samme. Men Kjelsås er nok litt langt unna...

Du får høre på helsestasjonen om det blir noen barselgruppe der du bor. I området mitt var det visstnok en 7-8 stykker, men jeg har ikke hørt noe mer om den gruppen. Får vel ringe på mandag, helsesøstre har en tendens til å glemme å følge opp/ringe tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Nydalen og hører til samme helsestasjon som deg regner jeg med, Stillatorget. Jeg fikk tilbud om å delta i barselgruppe i regi av dem, den skal starte opp i slutten av august. Sikkert bare å melde seg som interessert :-) Litt lenge til men blir forhåpentligvis bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører til samme ja, jeg har vært så heldig at jeg fikk plass i barselgruppe som startet opp sist uke, så vi har hatt 2 "møter" allerede og planlagt å gjøre det hver uke. kjempekoslig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var du heldig :-) Synes det er litt kjipt å måtte vente til slutten av august med å delta i barselgruppe, for da er det jo gått over 3 mnd siden fødselen... Men, men, jeg får vel ta hva jeg får ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...