Miss L å di Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 300.000 kr over takst og 700.000 kr mer enn vi gav for det for 2 1/2 år siden..!!!! Dette er syyyykt!!! hahahha... Lykkeliiiiig.... c",)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer! Deilig å ha sånne store ting i boks! sliter litt på nervene med boligkjøp/salg.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Nei, så morro!!! GRATULERE DA!!! kommer til bømlo snarest dere nå da? =)
Miss L å di Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Så nå skal jeg kjøpe meg båt.... hahahahaha... neeei, skal bygge et fiiint hus som er akkurat sånn som vi vil ha det!
Miss L å di Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 jepp... har fått leilighet på kanalen :-) Eg trur forresten eg har funne ut kin du e. Mørkt krøllete hår???
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 så kjekt da =) Mørkt krøllete, e krøllete iallefall fargen endre seg jo ofta då du e på venne listo te marthe sant? e nok der eg og
Miss L å di Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2007 ahaaa... der va du... Har aaaldri sitt deg før trur eg. Hmmm... jajja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå