Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Må først til legen og etter det skal vi på stranda og kose oss. Skal ikke bade for vannet er kjempe kaldt. Men når jeg skal ta på tulle badedrakt skal man ha bleie under da? Jeg syns det ser dumt ut med bleie under
Bella Swan Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 heldigen, jeg skal jobbe til kl5. så det blir ikke noe strand på oss i dag. jeg har ikke hatt bleie på gutten min på stranden. Han er 2 1/2 år.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Da dropper vi bleie under hehe. ja skal bli delig og være på stranda i dag ja.
EvaL Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg viiiiiiiiiil være med!!!!! Men kan ikke da jeg må jobbe i finværet ( Skal hun ha badedrakt trenger du ikke bleie under nei, men om hun ikke skal ha badedrakt eller badebukse så bør hun gå med bleie. Jeg syns faktisk at alle barn som ikke er renslige bør ha beskyttelse på seg selv på stranden hvor det er mange andre mennesker. De koser seg glugg ihjel selv med bleie på de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå