Gå til innhold

Hva tror dere? ang krangel med naboen her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i blokk og har nede i oppgangen vognparkering til fire vogner, vi er 5 med vogn så vi rullerer på hvem som skal ha vognen oppe hos seg selv.

Vår nærmeste nabo mener at hun bør få sin der hele tien siden hun har 2 barn og vi andr ett...vi er ikke nige noen av oss andreselvfølgelig.

Hun er rasende sinna, hun har ikke vært det før at det nå har blitt hennes tur til å ta med seg vognen opp.

I går morges kom vi ned til 3 vogner hvor det var spikret en stor spiker inn i hjulet, den fjerde hadde ikke hull i sin.

Jeg ble rasende for jeg vet det er henne, kan jo ikke være noen andre.

Men hva gjør man????

åhhhh:-( Mannen min jobber i noprdsjøen og jeg er 7 mnd på vei med nr 2 og har ingen vogn til Mimmi i dag....grrrrrmf!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeld henne og så tar dere alle vognene inn så slipper dere konflikter pga hvem som får ha vogna i oppgangen eller ikke!

Skrevet

Blir så overrasket over at det finnes sånne mennesker! (hvis det faktisk er henne da) Hvem er det som går å ødelegger andres ting bare fordi de ikke får viljen sin??

Skrevet

Men vi har jo ikke bevis for at deter henne, men det kan jo ikke være andre!

Skrevet

Hva hvis alle dere andre går til henne å spør henne da? Kanskje dere finner ut av om det er henne eller ikke. Hvis hun ikke direkte sier det så kanskje dere får et hint av noe slag..

Skrevet

Hun er ganske utrolig hun her, vi har blitt vandt med mye rart i det siste.

Vi spurte henne fint for noen mnd siden om hun ikke kunne ha på barna sine tøfler istede for sko inne..... hu svarte med å ha på de skikkelig støvler som bråker enda mer inne... :-( Ikke lltid greit i blokk.

'Men alle de andre naboene rindt her er veldig hyggelige heldigvis :-)

Skrevet

Nei, kan kanskje være glad for at jeg ikke bor i blokk når jeg hører om alle disse merkelige folka.. Men hun burde ikke få slippe unna med å ødelegge vognene deres synes jeg.

Skrevet

Når det gjelder å bo i blokk med to barn og måtte bære vogna opp trapper(regner med at det ikke er heis, ellers så er det vel ikke noe problem eller?) tror jeg også at jeg hadde appelert til litt medfølese hos mine naboer. Du kan jo tenke deg når babyen din kommer ut, to barn under armen og få ned vogna:-)

Men den andre biten med spiker er jo for meg uforståelig at det er mulig:-) Så vet ikke helt hva jeg hadde gjort jeg, anmeldt det kanskje, og sørget for å snakke høyt om det lsik at hun får det med seg.

Skrevet

Kan ikke vite at det er ho hvis du ikke har sett det..

Skrevet

Det eneste som hjelper med sånn folk er å svare de med samme mynt. Kjør en spiker i hennes hjul, bråk mest mulig når hennes barn skal sove osv.... kanskje det gir seg da!!!

Skrevet

Heng opp en lapp stort og tydelig på veggen over hennes vogn hvor det står at tilfellet er anmledt og vil bli forfulgt. Send klage til borettslaget og vær smørblid mot henne. Ofte er det bedre å være falsk og smile enn frekk og sur. Det kan bare trigge henne enda mer og gi henne en "god grunn" for å fortsette med å være bitch mot dere andre. Å stikke hull i hennes er bare dumt, da har du jo sunket ned på hennes nivå da jo.

Skrevet

Dere vet jo ikke at det er henne som har gjort det, så dere å være forsiktige med å beskylde henne for dette.

Og det er jo unektelig verre å dra en vogn opp trappene med to unger å passe på enn med bare en. Fort gjort at en liten glipper da og stuper utfor trappene.

Skrevet

De må jo selvfølgelig anmelde det likevel! Bare si at de ikke vet hvem det er:)

Gjest irismor
Skrevet

Nå er det vel på tide å sette seg ned å skrive et klagebrev til styret i borettslaget. Tror jeg har skrevet det mange ganger i dine innlegg om naboen. Det eneste som vil ha noe effekt er et ordentlig klagebrev til styret. Så får dere 4 med vogn skrive at enten så får det gå på rundgang med vognparkering eller ingen i det hele tatt. Men det forundrer meg litt at det i hele tatt er lov med parkering av vogner i gangen pga brannforskrifter og rømningsveier.

Men som sagt nok er nok og nå setter du foten ned =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...