Gå til innhold

Flere som er slitne for tiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er varmen eller svangerskapet, men jeg er helt ferdig om dagen. I går måtte jeg legge meg klokka 20, for da begynte jeg å bli kvalm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også sliten om dagen!

er 17+5, og venter utålmodig på at dette skal gå over...

har fin blodprosent, så det er bare generell gravidsymptom!!

 

og denne varmen! puh! er sååå hoven i hele kroppen! jeg vil ha snø..regn..storm..minusgrader..

eller så vil jeg ha UTEPILS!!!!

 

men vi finner vell begge energien igjen, en gang! ;)

Skrevet

ja jeg er sliten fortiden ja..sliter me dårlig søvn oxo,å har ikke mulighet til å legge meg på dagen... er fullt kjør fra ca 06.15- 21.00 på kvelden me lillemann på 23 mnd... men d har blitt en vane å være sliten føler jeg.går i ei tåke hele dagen,men så lenge d er noe å henge fingrene i går dagene litt fortere oxo.. skal bli godt når sambo kommer hjem fra sjøen:O)

Skrevet

Sove..sove ...sove..og sove litt til...sånn er det her!

22 uker, men helt skutt!

 

:-)

Skrevet

Vet ikke hvor langt jeg er på vei jeg..snufs..men skal til jordmor på mandag

Skrevet

Er trett og sliten ja....men syns egentlig ikke det er så slitsomt med varmen selv om jeg er stor nå og har begynt å få vann i kroppen....deilig med sol på kroppen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...