Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Vet ikke om det er varmen eller svangerskapet, men jeg er helt ferdig om dagen. I går måtte jeg legge meg klokka 20, for da begynte jeg å bli kvalm..
line_n & sara Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 jeg er også sliten om dagen! er 17+5, og venter utålmodig på at dette skal gå over... har fin blodprosent, så det er bare generell gravidsymptom!! og denne varmen! puh! er sååå hoven i hele kroppen! jeg vil ha snø..regn..storm..minusgrader.. eller så vil jeg ha UTEPILS!!!! men vi finner vell begge energien igjen, en gang!
fox`y Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 ja jeg er sliten fortiden ja..sliter me dårlig søvn oxo,å har ikke mulighet til å legge meg på dagen... er fullt kjør fra ca 06.15- 21.00 på kvelden me lillemann på 23 mnd... men d har blitt en vane å være sliten føler jeg.går i ei tåke hele dagen,men så lenge d er noe å henge fingrene i går dagene litt fortere oxo.. skal bli godt når sambo kommer hjem fra sjøen:O)
frida-73 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Sove..sove ...sove..og sove litt til...sånn er det her! 22 uker, men helt skutt! :-)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Vet ikke hvor langt jeg er på vei jeg..snufs..men skal til jordmor på mandag
*RutIetutt* Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Er trett og sliten ja....men syns egentlig ikke det er så slitsomt med varmen selv om jeg er stor nå og har begynt å få vann i kroppen....deilig med sol på kroppen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå