momadoddode Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 nu har jeg vært på mange apotek men finner ikke lakser olje, ER DET NOEN SOM VET KOR DÆM SELGER LAKSER OLJE??
velsignet med to Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Trodde man fikk sånt på apoteket jeg? Har du spurt der, kanskje de vet hvor man får tak i det da? Må bare fortelle hehe, kom på en historie jeg hørte av ei venninne Var ei hun kjente som var sååå lei og bare ville ha ungen ut (et par uker før termin, husker ikke eksakt). Men hun bestemte seg for å prøve med lakserolje iallefall, drakk masse av det og trodde ungen skulle komme for at hun måtte mer på do haha
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Tips fra jordmora på St.Olavs i trondheim... Ikke bruk lakserolje, vær så snill! Det kan fort resultere i et mareritt av en fødsel! Hun har hatt inn damer som har tatt det og som i tillegg til vonde rier har hatt tarmkramper! Som hun så passende uttrykte seg ... rier er vondt i seg selv, tro meg, dere vil ikke ha kramper i tillegg! Så, mitt tips er å la lakseroljen være.
prøvekluten+3små Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 ...lakserolje kan og forårsake styrtfødsel,og tro du meg,det hadde jeg uten oljen,og det vil du IKKE ha frivillig!nå gjaldt ikke dette meg,men mange revner unødig ved slike fødsler,så da er det vel bedre om det går litt seigere istedet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå