Gå til innhold

Hva kan dette være da tro???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et sår i hånden med masse blemmer.. Så tørker de ut, så kommer de igjen.. Har hatt det i ca. 3 uker nå, og det gjør jo litt vondt det der og.

Noen som har hørt om noe sånt? Eller noen som vet om en salve eller noe jeg kan kjøpe?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet desverre ikke hva det er, men jeg råder deg til å gå på apoteket. Der kan det hende de vet hva du burde gjøre evt. smøre på:o)

Skrevet

Ja, pappa var her igår, og de mente det så ut som brennkopper.. Usj! Men, det står på nettet at det får en som oftest i hodebunnen etc. Får ta meg en tur innom apoteket vel...

Skrevet

Hei. Datteren min på 11 mnd har akkurat hatt brennkopper og hun fikk de nederst på magen og rett under bleiekanten. Hun klarte også å smitte min bror som fikk på haka og på armen. Det er veldig smittsomt og som mine eksempler sier må man ikke nødvendigvis få de i hodebunnen. Både broren min og datteren min måtte gå på antibiotika......også smurte jeg brulidin(reseptfritt) på hennes blemmer.

Lykke til, håper du får noe for det så det blir bra fort. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...