Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Har hatt et sår i hånden med masse blemmer.. Så tørker de ut, så kommer de igjen.. Har hatt det i ca. 3 uker nå, og det gjør jo litt vondt det der og. Noen som har hørt om noe sånt? Eller noen som vet om en salve eller noe jeg kan kjøpe?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg vet desverre ikke hva det er, men jeg råder deg til å gå på apoteket. Der kan det hende de vet hva du burde gjøre evt. smøre på)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Ja, pappa var her igår, og de mente det så ut som brennkopper.. Usj! Men, det står på nettet at det får en som oftest i hodebunnen etc. Får ta meg en tur innom apoteket vel...
mammaentilH Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hei. Datteren min på 11 mnd har akkurat hatt brennkopper og hun fikk de nederst på magen og rett under bleiekanten. Hun klarte også å smitte min bror som fikk på haka og på armen. Det er veldig smittsomt og som mine eksempler sier må man ikke nødvendigvis få de i hodebunnen. Både broren min og datteren min måtte gå på antibiotika......også smurte jeg brulidin(reseptfritt) på hennes blemmer. Lykke til, håper du får noe for det så det blir bra fort. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå