Bellen^2 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er så lei av å gå og plukke lange, mørke, krøllete hår av ALT her hjemme. Jeg mister sinnsykt mye hår for tiden! Det har sikkert med ammingen å gjøre så jeg er ikke bekymret, bare skikkelig lei av tette sluk og å fiske hår ut av munnen på Sebastian. Håper bare det gir seg før jeg får måne eller noe sånt:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Måne kan være riktig så søtt det :-) Hilsen mora til Mia :-p
måken og vesla Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Huff da, jeg gleder meg ikke akkurat til det skal skje (får vurdere helt kort sveis). Faller kiloene samtidig?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Beste måten å stoppe håravfall som skyldes amming er B vitamin! Mega B stress er perfekt til det, samtidig som det også er bra for melkeproduksjonen.. 2 ønsker oppfyllt på en gang det! Ellers råder jeg deg også til å ta en tur til frisøren og be om en dyyyr sjampoo mot håravfall i forbindelse med amming. Jeg har fått en kur som er kjempeeffektiv, men dyr. Også den med B-vitamin. Alternativt kan du vaske håret i øl... men det har også sine ulemper.. lukt, klin og misstanker fra omverdenen om misbruk av alkohol.. Lykke til!
Millapril Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Oh yeah! Kjenner meg godt igjen. Det er hår OVER alt. Erica har stadig mine hår på seg etter amming. Jeg mister store mengder og begynner å bli bekymret.. Vil jo ikke ha samme sveis som babyen min. Takk for råd, Seier og Glede. Tenker jeg skal prøve meg med litt B-vitamin ja.
Tussi og Maja Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Ja, B-vitaminer skal kjøpes inn så snart som mulig. Utrolig irriterende med alt håret over alt. Dusjen ser jo ikke ut etter at jeg kommer ut der ifra! Synes det er rart jeg har noe igjen på hodet :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Hmmm jeg mister masse hår enda jeg ikke ammer.. he he... Men det kan vel bare være sol og varme som gjør det for min del da...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Hehe jeg også, finner hele tiden mine lange hår inne i Mias klamme lille knyttneve. Pluss en og annen hårball, vet ikke om det er jeg eller kattene som røyter mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå