Bella Swan Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Sliter litt med gutten min på 2år når vi kjører bil. Han får av seg selene, han klarer ikke å ta dem helt av, men tar armene ut av. Og det er samme hvor stramt jeg strammer dem. Noen som har noen tips til meg? Er det bedre å kjøpe en pute med rygg på til han? eller er han alt for liten. Han er 2 1/2 år og veier sikkert 13-14 kilo, han er over 90cm høy. (vett ikke helt hvor lang han er, men var 90 cm for et halvt år siden)
Nit@™ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Du får kjøpt "klips" til å sette på slik at han ikke får ut armene. Jeg brukte det på mellomsten min for han også hadde det med å ta ut armene så det ble bare skrittselen og magebelte igjen.
Bella Swan Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Hvordan ser de ut og hvor kjøper jeg dem?
Hakke nikk Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har kjøpt mine på babyshop. Det er HTS som lager dem, avlange i plast, med to "klips" inn mot midten som du fører beltene inn i.
Bella Swan Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Tusen takk, jeg får gå å kjøpe noe sånne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå