Gå til innhold

finner ikke helsekortet! hva gjør man da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lett etter det overalt og vet det er her et sted men hvor:oP hva gjør man om jeg evt ikke finner dem,de papirene om blodtype osv er samme helsekortet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da må du få utskrevet ett tilsvarende kopi av den da. fåes hos den du har vært hos, de må jo ha en journal på deg?

Skrevet

Ring den du har gått på kontroll hos, pust meg magen, og få en kopi! Ikke verre enn det. Trur det er en ting de opplever en masse, vi surrete gravide - hjernen krymper mens magen vokser...

Skrevet

Hver gang jeg er hos legen og jordmora, og de har skrevet ned noe på helsekortet mitt, så tar de en kopi av det og legger i mappa mi. Dermed har de alltid en oppdatert kopi liggende. Genialt!! Du vet ikke om de pleier det til deg da? Hvis ikke, så må du bare få nytt uansett, de har jo det meste om deg på pc vettu =) I allefall dette med blodprøver!

Skrevet

jordmora mi tar i hvertfall kopi hver gang jeg er hos ho så jeg regner med at en av de du har vært hos har deg i registeret....

Får vi håpe da i hvertfall,

Skrevet

Tar de en kopi? Hm. Hos oss har de ene bakparten liggende i journalen. Jaja. Forskjellige rutiner

Skrevet

Jeg har bare det ene arket igjen. Jordmor har den ene kopien og legen den andre. Ellers så er alt registrert på maskina deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...