Hmmmmmm Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Dette er vad jeg må gjøre idag, så mye som muligt i vertfall... Åke å handle maling til veranda gulvet Handle mat handle arbeidsskor Male veranda gulvet Tvætta tvætten,henge upp å brette. Rydda stuan støvsuge alle rumene Tror ikke jeg hinner gjøre allt da, men må førsøke gjøre så mye som muligt, Dere da vad ska dere finne på idag
Prins&Prinsessa Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Travel dag du da! Vi har ikke bil idag så skal værtfall være hjemme. Pappa`n har fysikk eksamen i dag. Så er hjemme 2timer tidligere enn vanlig. Vi skal bare kose oss. Skal legge oss om ikke så veldig lenge. Så skal vi opp å spise frokost og ta oppvasken,og lage middag til pappa`n kommer hjem Håper alle jentene her får e kjeme fin dag :)
BettyBoob Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 handle shorts til pjokken, besøke barnehagen han skal begynne i det er vel det eneste, og så skal jeg treffe kjæresten i kveld.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Her skal vi ut på trilletur med bim damene. Dvs, de damene jeg gikk gravid sammen her på stedet og som jeg traff på nettet tiiidlig i svangerskapet. Nå begynner det å tynnes ut,da 2 allerede er tilbake i jobb etter endt permisjon. Og jeg er neste mann Så blir det vel kaffe og kos ute i det fri.
bambi på isen Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Skal på jobb, begynner klokken 10, så jeg skal nyyyyyte timen før jeg må gå. Idag har jeg sendt alle 3 ungene avgårde med pappen, hans tur å levere idag:-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Skal snart reise på skolen, og få oppgave teksten til eksamen.. Idag er det forberedelses dag, og i mårra eksamen... Gleder meg til det er over..
Kakeåndsen Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Tja, nå skal lille og jeg ta oss en lur. Senere i dag skal jeg på jobben og levere overtidsavregning slik at det blir litt penger på meg:-) Hente vesla tidlig i barnehagen og kose oss til pappaen kommer hjem. I kveld kommer tanta til jentene.
Hera Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Skal sitte å sløve litt foran pc'en til dagbarna mine kommer. Så skal vi gå en tur og se på kuene og oksen (den er diiiiiger..grøss!). Barna blir hentet tidlig idag, for det er grillfest i lillegutts barnehage. De skal ha avslutning for de som starter på skolen til høsten og så blir det teater som barna har laget. Gleder meg masse;0)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Skal møte en fra skifteretten, på møte i banken, gå igjennom masse papirer og ta en haug telefonsamtaler.. Så skal jeg hente gullet i bhg igjen, og tenkte vi skulle dra et sted og kose oss.. + handle mat, shoppe litt sommerklær, lage middag, vaske klær osv. Ha en fin dag alle sammen:o)
Hmmmmmm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Da har jeg varit og kjøpt arbeidskor,maling og mat, plus malt ferdigt veranda gulvet har satt på en maskin med klæder, ska bare brette det som henger på stativen nu, og så tar jeg resten ner jeg har hentet barne i bhg...
haater husarbeid Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har støvsuget hele huset og vasket over kjøkkenbenker mens poden sov. Har vasket to vaskemaskiner og en oppvaskmaskin mm. Etter det har jeg passet syk baby som har feber og spyr. Rekker ikke mye annet enn å vaske utspydde klær og bære babyen. Skulle egentlig på dugnad i bhg i dag, men nå blir det ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå