Gå til innhold

Håper ikke jeg er sanndrømt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en drøm før jeg fant ut at jeg var gravid. Drømte at jeg var gravid og at jeg fikk en sønn. Det skal sies at jeg overhode ikke prøvde å bli gravid - heller tvert imot (hvis det går ann å si det sånn.) Denne drømmen kom noen dager etter unnfangelsen,og var forferdelig virkelig. Den var så virkelig at jeg ble gående med en murrende følelse helt frem til jeg kunne ta en test,og jeg var faktisk ikke sjokkert når denne viste seg å være positiv. Har hele tiden vært overbevist om at det blir en gutt (utfra drømmen),og i går bekreftet Ul at joda,det blir en liten pjokk. Alt dette høres sikkert bare gøy ut,men problemet mitt er at drømmen sluttet med et blodbad. Jeg var alene i skogen da min sønn kom til verden. Mistet ekstremt mye blod,og kunne ikke få tak i lege. Ble vandrende rundt i skogen med blodet fossende,og med min bittelille sønn (han må ha vært født lenge før tiden utfra størrelsen jeg husker) på armen. Våknet av dette,og aner ikke hvordan drømmen ville endt dersom jeg hadde sovet videre. Har ikke orket å fortelle dette til noen,for det var jo bare en drøm. Men jeg må innrømme at det ligger i bakhodet mitt og gnager,og det hjalp ikke akkurat å få bekreftet at det er en gutt som ligger inni magen min. Håper virkelig at det bare er tilfeldigheter - ønsket om å være sanndrømt har aldri vært mindre enn nå,for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, dette var jo ikke noe hyggelig drøm! Men jeg er overbevist om at det "bare" var en drøm.

Selv om du ikke prøvde bli gravid, så visste du kanskje at det var en mulighet likevel? Innerst inne? Dessuten er det jo 50-50 sjanse for at det er faktisk blir gutt. Synes selv jeg har begynt å drømme vanvittig mye etter at jeg ble gravid, helt fra starten av. Ofte er det sprø og vonde drømmer, gjerne basert på det jeg er redd for.

Håper du klarer nyte graviditeten og ikke la deg skremme av dette:)

Skrevet

Jeg er interesert i drømme tydning og når du drømmer at du er gravid betyr det at alle dine ønsker kommer til å bli oppfylt. Det er mye bedre å drømme om guttebaby enn jente baby siden jente baby betyr forbigående problemer mens gutte baby betyr at dine problemer forsvinner.

Når det gjelder blod så er det utrolig fint å drømme om eget blod men ikke andres.

Ikke tenkt på at du har drømt om fødsel i skogen, og jeg har også drømt at jeg er gravid like før jeg fikk vite det. Tror det er hormoner som tuller med oss.

Lykke til

Skrevet

Uff ja, har også hatt noen utrolig "virkelige" drømmer i alle tre svangerskapene. Men med nr en drømte jeg også at jeg glemte ungen igjen hjemme og dro på ferie i ukevis i sommer-varmen ...grusom slutt på drømmen! Men noe lignende har aldri skjedd i virkeligheten, tolket det som at jeg var redd for ikke å strekke til7være ansvarlig nok som mor...

Tror nok at drømmer kan si mye om hva vi tenker på / føler ubevisst, men tror ikke de kan si NOENTING om framtiden.

Lykke til med lillegutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...