Gå til innhold

God morgen alle sammen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist..har vært lite på DiB i det siste....

Sovet masse og vært litt utafor rett og slett..

Men nå smiler livet igjen, og det er bare å nyte godværet.

Håper alle har det bra; med bryllupsforberedelser, doplanting, forberedelse til sommerfereien osv. osv.

I dag skal vi på stranda ...;-)

Ha en super dag=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, ny dag med sol og varme, deilig ;-) I dag må vi nok ut og shoppe flere shorts til jr. Har bare en, det holder ikke lenge...

Ha en knall dag alle sammen ;-)

Skrevet

God morgen til deg også!

..... I dag skal jeg forberede utsendelse av innbydelsene, det gleder jeg meg til!!!!!!!

ha en fin dag på stranda!!

klem fra

Skrevet

Go mor`n sjøl :o)

Bra at livet smiler til deg! Absolutt godt å komme seg ut i sola, lyset og varmen for nyte livet!

Skrevet

Mårnings!

Så fint at livet smiler til deg!:-) Man nyter det ekstra mye når man har gått i motbakke en stund!

Ha en fin-fin dag på stranda! Det har jeg også lyst til istedet for å sitte inne i solskinnet. Men snart har jeg ferie - hurra hurra - da er det min tur til å bade!

:o)

Skrevet

God dag, heter det vel nå!

Litt til og fra her. Nydelig vær og da blir det litt utetid også, men i dag vasker jeg (kryss i taket!). kunne sikkert tatt med meg pc ut i hagen og dibbet i skyggen fra et tre, men det har blitt med tanken:-) Fortsetter været på denne måten blir jeg kanskje nødt til å gjøre det, for å følge med på hva som skjer her inne.

Håper det blir fint på stranda, og hvor dere måte tilbringe dagen og ettermiddagen!

Skrevet

God formiddag, koselig å se deg igjen!!

Herlig med strandvær (og litt kjipt for oss som sitter inne på jobb...)

Heldigvis er det lange, varme og deilige kvelder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...