Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Lenge siden sist..har vært lite på DiB i det siste.... Sovet masse og vært litt utafor rett og slett.. Men nå smiler livet igjen, og det er bare å nyte godværet. Håper alle har det bra; med bryllupsforberedelser, doplanting, forberedelse til sommerfereien osv. osv. I dag skal vi på stranda ...;-) Ha en super dag=)
Anonym i dag Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 God morgen, ny dag med sol og varme, deilig ;-) I dag må vi nok ut og shoppe flere shorts til jr. Har bare en, det holder ikke lenge... Ha en knall dag alle sammen ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 God morgen til deg også! ..... I dag skal jeg forberede utsendelse av innbydelsene, det gleder jeg meg til!!!!!!! ha en fin dag på stranda!! klem fra
Trollmora Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Go mor`n sjøl ) Bra at livet smiler til deg! Absolutt godt å komme seg ut i sola, lyset og varmen for nyte livet!
Urtete Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Mårnings! Så fint at livet smiler til deg!:-) Man nyter det ekstra mye når man har gått i motbakke en stund! Ha en fin-fin dag på stranda! Det har jeg også lyst til istedet for å sitte inne i solskinnet. Men snart har jeg ferie - hurra hurra - da er det min tur til å bade! )
Travelmor Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 God dag, heter det vel nå! Litt til og fra her. Nydelig vær og da blir det litt utetid også, men i dag vasker jeg (kryss i taket!). kunne sikkert tatt med meg pc ut i hagen og dibbet i skyggen fra et tre, men det har blitt med tanken:-) Fortsetter været på denne måten blir jeg kanskje nødt til å gjøre det, for å følge med på hva som skjer her inne. Håper det blir fint på stranda, og hvor dere måte tilbringe dagen og ettermiddagen!
Karomamma Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 God formiddag, koselig å se deg igjen!! Herlig med strandvær (og litt kjipt for oss som sitter inne på jobb...) Heldigvis er det lange, varme og deilige kvelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå