MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Begynte FØR jeg fikk sovna denne gangen her... I ca 90 minutt lå jeg med tak...Ikke vonde tak, men så absolutte tak... Regelmessige 6 minutt i mellom hver... Etter 90 minutt slutta det, og jeg fikk sove!! Endelig tenkte jeg... det varte i 40 minutt med "fri"... Så våkna jeg igjen! Jeg har ikke tak nå, men jeg har det alikevel på en måte... Ikke vet jeg... Å, den halsbrannen!!! Urk! Ihvertfall 1 ting som er sikkert!!! NÅ ER JEG FØDEKLAR SOM FAAAAAEN!!!!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ja, flere enn meg med problemer med søvnen.. Utrolig slitsomt.. Skal settes igang om 4 1/2 time, så det hadde vært fint å være uthvilt, men tror du ikke jeg har begynt å få rier, og en forferdelig isjas-smerte i det ene beinet, som jeg også hadde under fødselen med første-mann.. Er jammen fødeklar jeg også nå.. Lykke til med deg videre da, håper du virkelig er igang nå..
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 I gang nei.... Ser ikke slik ut Åååå.......!!! Skal til JM nå kl 9!! Dritt dritt!!! Takene har gitt seg, men er vondt som faen ennå fordi.....
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Uff stakkars deg..Føler med deg...Krysser fingrene for at babyen vil snart ut .)
Turid Laila Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Uff da snuppa! Men i natt har jeg sovet som en engel bare vært oppe to ganger for å tisse, og ikke noe vondt noe sted. Men da er det vel min tur i natt igjen da Lykke til hos jordmor i dag da! Jeg er så lei nå, så må gjøre noe hver dag for å få tiden til å gå. I dag skal jeg til mamma i sandefjord. Har planlagt å gjøre noe hver dag nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå