Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Tredje kvelden,og det ser ikke ut som om det skal slutte noengang!Den jenta er STA!!!Brukte en time når hun ble lagt,så våkna hun for kvart på tolv igjen-og er i gang enda!!Hs sa jeg ikke måtte gi meg,men fy jeg har lyst as!!(og jeg har sef sjekka henne,hun er mett,ikke drittbleie,passe temperatur og hun har tutten) Vær såå snill å si det snart er slutt!!!Lyg om du må! Uff,det er slitsomt-men nå må det bli orden på sovingen her ja! he,he-måtte bare "blåse" ut litt visst:-)
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal ikke dømme deg eller kjefte, men komme med et velment råd: Følg magefølelsen din, plukk opp ungen og gi henne den kosen og tryggheten hun ber om. I morgen kjøper du boken "The no cry sleep solution" og så skal du se at ting ordner seg. HS er ingen gurue, og vet ikke nødvendigvis bedre enn deg. Denne metoden krever litt lengre tid, og mer arbeid fra foreldrenes side, men den FUNKER!!!! Lykke til uansett hva du bestemmer deg for:)
OsloMor Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hold ut, ellers er alt forgjeves! Dette er jo styr når det står på, men tenk på etterpå, når du legger henne ned i senga, sier god natt og kan gå ut av rommet. Den dagen kommer snart (lyver ikke nå), og det er deilig, believe you me! Lykke til.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 har du lyst til å si litt mer om hva den går ut på??:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå