Gå til innhold

Jeg blir litt lei meg:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skriver noe inn på skravle eller et annet sted så gidder ingen og svare meg.. Med en gang man ser nicket mitt så svarer ingen.

Om jeg stiller samme spørsmål som anonym da kommer det mange svar..

 

Skjønner ikke hvorfor:( Jeg har da ikke gjort noe! Hmm

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

Hva lurer du på da - kanskje jeg kan svare deg.

Skrevet

Jeg får heller ikke nå mye svar der inne, men vettu det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg hører liksom ikke til der inne, og man er ikke så kjent med meg. Enten det eller så stiller jeg spørsmål eller skriver ting de ikke intresserer seg i. Thats life get over it.

 

Et annet alternativ er jo å mase ;o))

Skrevet

Spør her i stedet, da vil du få svar - omtrent fifty-fifty skitt og kanel.

Skrevet

... sug lut; i den forbindelse, det er noe jeg lurer på... om good shit og bad shit...

 

 

-Og hva med kakao, for oss som foretrekker sjokolade til alt, på alt og over alt?

Skrevet

er ikke noe å bry seg med. Tror ikke folk tenker over det=) hvem de svarer og ikke. =)

Skrevet

Hm, har du røyka hofteholderen din eller er det meg som er dum? Skjønte ikke spm, men det behøver slett ikke ligge på deg.

Når det gjelder kakao og sjokolade til alt: har du prøvd kylling i sjokoladesaus?

Skrevet

Solstikk, luten, solstikk er spørsmålet, svaret og alt det som sjokolade ikke er.

 

-Jeg våkna i dag og kom på at jeg hadde lyst å være slank, uten omstendighetsklær, jeg skal på jobb-fest med fiiiine jobb-kolleger som daaanser så nææært;-) -Og da vet du jo hva som skjedde i skallen min.

 

Nei, ikke kylling, jeg liker kylling, jeg liker(!) sjokolade, men har ikke prøvd kombinasjonen. -Enda.

 

-Men jeg har prøvd sursild i konfekt, jeg har prøvd sylteagurker i sjokoladesaus (inspirert av en bok som var pensum på gymnaset), og jeg har prøvd å ikke spise annet enn sjokolade i 48 timer...

Skrevet

Det finnes en mexikansk rett med kyllling der sausen er mørkbrun av sjokolade, men da ikke søt sjokolade, den har i tillegg noe sånt som 25 sorter chili om den lages riktig - meget godt! Måtte være noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...