Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Nå som jeg er 36 1/2 uke på vei så opplevde jeg å bli akutt kvalm og kaste opp i ettermiddag. Jeg aner ikke hvorfor. Men jeg var ikke noe syk i det hele tatt fra morgen av, og ikke inntill klokka tre i ettermiddag heller. Jeg spiste litt før klokka tre fordi jeg skulle ta meg en bytur etterpå. Jeg begynte å bli litt kvalm før jeg skulle ut, men jeg forstod ikke hvorfor. Jeg ville til byen, jeg hadde et bestemt ærend å gjøre, så jeg tillot ikke meg selv å legge meg ned på senga i stedet for å dra ut. Og så når jeg gikk ut og begynte å gå så kjente jeg at jeg ble så uvel at jeg måtte sette meg ned på krakken like ved der jeg bor, og kort tid etterpå kasta jeg opp litt. Jeg reiste meg opp og gikk litt videre, men sannelig måtte jeg kaste opp mer. Jeg fikk tømt magen helt plutselig. Etterpå gikk kvalmen over, men jeg var ganske matt og sjelven så jeg tok det ganske rolig da jeg dro med bussen til byen. Byturen gikk greit, men jeg syns nesten det er litt nifst å få et slikt illebefinnende nå så seint i svangerskapet. Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg har så og si ikke hatt svangerskapsbrekninger i dette svangerskapet, ingen morgenkvalme. Jeg har hatt lett for å brekke meg av ubehagelige lukter, særlig tidlig i graviditeten. Og tidlig i vår kasta jeg opp et par ganger når jeg hadde veldig plagsom halsbrann. Men at jeg skulle kaste opp i dag, fatter jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå